انجمنی برای ازدواج دانشجویان دانشگاه های تهران

متولدین 58-63 فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران کسانی که قصد ازدواج دارند تشریف بیاورید

انجمنی برای ازدواج دانشجویان دانشگاه های تهران

متولدین 58-63 فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران کسانی که قصد ازدواج دارند تشریف بیاورید

من متولد 63هستم
همون بچه مردم که همیشه توی سر بقیه می زدن بخاطر من
یک انسان موفق در کار و درآمد و تحصیلات
مانند همه شماها
منتها توی ازدواج اونقدرها که بقیه دخترها زرنگ بودند زرنگ نبودن
با بررسی سایتها مختلف مثل سایت حاج آقا شهاب مرادی- دکتر شیری و حتی وبلاگهای دعا برای ازدواج و امثال گلابتون به این نتیجه رسیدم که می شه یک وبلاگ درست کنم که در آن از تمامی فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران که ساکن تهران هم هستند (لیسانس تا فوق تخصص) دعوت کنم که بیان اینجا و کمی صحبت کنیم. اصلا هم دیگر رو بشناسیم. مگه قراره توی اینترنت فقط دوستیابی باشه؟؟؟ به سایتهای همسریابی اعتقادی ندارم و عضو نشدم اما اگر به امید خدا بتونم اینجا یک مدیریت خوبی انجام بدم ((من ام بی ای خوندم و خیر سرم قراره 100 تا پرسنل رو اداره کنم)) و البته با کمک کسانی که واقعا قصد ازدواج دارند دختر و پسر، باب آشنایی را فعلا تا مهرماه در این وبلاگ و سپس در یک گروه واتس آپی باز کنم و بهمین دلیل هم باید کسانی که می خان عضو این گروه بشن لطفا یک نام کاربری و ایمیل مخصوص به خود داشته باشند، و در نهایت هم اگر از گروه خوششون امد برای اینکه توی واتس آپ هم دعوت بشن از یکی از مدارک شناسایی و یکی از مدارک تحصیلی یا شغلی اشون برای من ایمیل کنن. من باید پاسخگوی روابط باشم و نمی تونم یک زن یا مرد متاهل را به این گروه دعوت کنم پس باید یکسری چیزها را رعایت کنیم. مطمئنا از طرف من دانشجوی دکتری با این وقت کم، نخواهد بود، پس با اطمینان به من بسم الله رو بگین تا ان شاء الله در این سال جدید یک گروه 60-100 نفری تشکیل بدیم و خیلی ها هم عروس و داماد بشن
salearoos@gmail.com

من متولد 63هستم
همون بچه مردم که همیشه توی سر بقیه می زدن بخاطر من
یک انسان موفق در کار و درآمد و تحصیلات
مانند همه شماها
منتها توی ازدواج اونقدرها که بقیه دخترها زرنگ بودند زرنگ نبودن
با بررسی سایتها مختلف مثل سایت حاج آقا شهاب مرادی- دکتر شیری و حتی وبلاگهای دعا برای ازدواج و امثال گلابتون به این نتیجه رسیدم که می شه یک وبلاگ درست کنم که در آن از تمامی فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران که ساکن تهران هم هستند (لیسانس تا فوق تخصص) دعوت کنم که بیان اینجا و کمی صحبت کنیم. اصلا هم دیگر رو بشناسیم. مگه قراره توی اینترنت فقط دوستیابی باشه؟؟؟ به سایتهای همسریابی اعتقادی ندارم و عضو نشدم اما اگر به امید خدا بتونم اینجا یک مدیریت خوبی انجام بدم ((من ام بی ای خوندم و خیر سرم قراره 100 تا پرسنل رو اداره کنم)) و البته با کمک کسانی که واقعا قصد ازدواج دارند دختر و پسر، باب آشنایی را فعلا تا مهرماه در این وبلاگ و سپس در یک گروه واتس آپی باز کنم و بهمین دلیل هم باید کسانی که می خان عضو این گروه بشن لطفا یک نام کاربری و ایمیل مخصوص به خود داشته باشند، و در نهایت هم اگر از گروه خوششون امد برای اینکه توی واتس آپ هم دعوت بشن از یکی از مدارک شناسایی و یکی از مدارک تحصیلی یا شغلی اشون برای من ایمیل کنن. من باید پاسخگوی روابط باشم و نمی تونم یک زن یا مرد متاهل را به این گروه دعوت کنم پس باید یکسری چیزها را رعایت کنیم. مطمئنا از طرف من دانشجوی دکتری با این وقت کم، نخواهد بود، پس با اطمینان به من بسم الله رو بگین تا ان شاء الله در این سال جدید یک گروه 60-100 نفری تشکیل بدیم و خیلی ها هم عروس و داماد بشن
salearoos@gmail.com

نظرات  (۴۵)

سلام. فعالیت عنوان شده به چه صورت هست؟
پاسخ:
من می خوام واسطه گری کنم 
از بین کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران که تهران زندگی می کنن
مورد های خوب رو به هم معرفی کنم

من هر چی خواستگار با شخصیت داشتم از طریق معرف بودند، و کمتر با پسر خوبی از طرق دیگر آشنا شدم

بنابراین می خوام این کمک رو در حق پسر دخترهای جووون بکنم، خودم که دیگه سنم بالاست
سلام. فکر کنم این وبلاگ کاملا متروک و ایمیل عنوان شده غیرفعال باشه، بنده حدودا 8 روزه به صاحب وبلاگ ایمیل زدم و هنوز هیچ پاسخی دریافت نکردم
پاسخ:
سلام نه آقای یا خانم بنده خدا
من بنده خدا یکم درسهای دانشگاهم به تابستون کشید. تازه دارم برای کنکور دکتری اماده میشم
من واقعا از پسرهایی که توی تهران زندگی می کنن و شرایط ازدواج دارن خواهش می کنم که به این وبلاگ بیان. من خودم می خوام واسطه گری ازدواج رو ترویج کنم. واسطه گری که اگه واقعا توی کشور ما وجود داشت، خیلی از دختر پسرهای خوب به بیراهه نمی رفتن. مخصوصا دخترهایی که اهل دوست پسر نیستن، موفق می شدن با یک مورد خوب آشنا بشن.

سعی می کنم از این به بعد هفته ای چند بار به وبلاگ سر بزنم
شما هم مطلب بفرستین از طرف خودتون.
 سلام
من دانشجوی دکتری هستم. این همسریابی چطوریه؟
پاسخ:
توی مطلب قبلی نوشتم
من فعلا در حال عضو گیری هستم
باید یک چیزی که نشون دهنده هویتتون باشه به من نشون بدین مثل صفحه فیس بوک یا ....
ضمنا شماره تماستون باشه
در صورتی که شما را مناسب این گروه دیدم، حتما موقع تکمیل و ایجاد گروه (واتس آپ، وایبر، تلگرام) شما را خبر می کنم. ولی الان تعدادمون کمه
اگر دوستانی دارید که مجرد هستن بهشون اطلاع بدین
ممنون
فقط میخوام بدونم چیکار میکنید
من فعلا دانشجوام ترم چهار دانشگاه الزهرا
پاسخ:
سلام عزیزم
فعلا دارم عضوگیری می کنم.
ولی تعداد آقایونی که برای همسریابی اقدام می کنند خیلی کمه.
و بیشتر خانم ها ثبت نام کردند.
اگر گروه تشکیل شده بهتون ایمیل می زنم. ایمیلتون رو خصوصی بفرستین ممنونم
  • همون بنده خدای بالا
  • میشه بطور دقیق تر بگید تا الان چند نفر عضوگیری کردید و چند نفرشون خانم و چند نفرشون آقا هستن؟
    ممنون
    پاسخ:
    تعداد خانم ها زیاده ولی متاسفانه آقایون کم هستند
    شما بهتره مشخصاتتون رو برام ایمیل کنید
    هر چی فکر می کنید لازمه
    حتی مدرک تحصیلی و نام دانشگاه و محل کار
    من اگر کسی به شما خورد حتما سبب آشنایی تون می شم حتی اگر تعداد به حد نصاب نرسه کار واسطه گری ازدواج را به امید خدا شروع می کنم.
  • فاطمه۱۸ساله
  • سلام شماکه همش میگین من سنم بالاس مگه یه دانشجوی دکتری باید چندساله باشه؟؟؟۲۹سالتونه؟یا بالای۳۰؟؟؟خواهش میکنم جواب بدین
    پاسخ:
    نه من منظورم این بود که بهتره یک رنج سنی تعیین کنیم برای اینکه یک گروه خوب درست بشه
    شما 18 سالتونه و فکر می کنم تا 25 سالگی فرصت دارید.
    ببنید، درسته که افرادی مثل من الان علاقمند هستند ازدواج کنند و خیلی هم کیس و مورد ازدواجی ندارند، اما سن شما و البته با توجه به دانشجو یا شاغل بودن شما، موارد مناسبی می توانید توی دنیای حقیقی پیدا کنید. 
    و اصلا هم حداقل تا 20 سالگی تصمیم سفت و سخت نگیرید و حتی پیشنهادم این هست که 2 سالی برای آشنایی بگذارید.
    من تقریبا همونی هستم که گفتین. چطور؟
    سلام چرا سن مشخص کردید و چرا فقط دانشگاه تهران ؟
    پاسخ:
    سلام
    باید یک چیزهای مشترکی باشه
    شما اگر از کسی خوشتون بیاد که مثلا کردستان باشه یا خوزستان چه فایده؟ برای زندگی آنجا می روید؟
    ضمنا باید سن هم بخوره
    البته سن های پایین هم ثبت نام کردند
    ایمیل بزنید تا کانال را بهتون معرفی کنم

    سلام
    لطفا به وبلاگ زیر هم یک سری بزنید
    www.hamsaryabi2016.blogfa.com
    سلام..اما من خودم سراغ دارم همون خوزستانی ای که تهران درس خوند و همون تهران ساکن شد...اتفاقا خیلی وقتا هستن ک تهرانی بودن آقایون و خانوما شهرستانی..اتفاقا چقدرم زندگیای خوبی دارن..
    بحمدالله...یا اینکه من خودم دانشگاه علامه قبول شدم اما نرفتم الان یام نور میخونم...بدلایلی...نمیشه اینجوری بگین..گرچه قبول دارم که غالبا به لحاظ فکری تقریبا اینجوری ی سری اشتراکات پیدا میشه..اما فضاهای اینجوری  رو بنظرم نمیشه اعتماد کرد..اما دانشگاه شهید بهشتی نهاد رهبری شون این کار رو دارن انجام میدن....
    سلام فرزند ادم با حرفت کاملا موافقم.
    با سلام دختری هستش تو ساری سنش 36 ساله لیسانس حقوق است مادرش فوت شده دبیر بوده با پدرش وکیل دادگستری و بیمار و پیر زندگی میکند دختر واقعا خانم اهل دوست پسر نیست خواهرش ازدواج کرده است تو ساری منزل و یکمقدار زمین شخصی از خودشان دارند فقط تو را خدا موردی میشناسید هرچی زودتر سن ازدواج کردنش دیر نشود تو را خدا قسم میدهم سپاسگزاری کسی را ندارد پدرش نگران تلفن تماس 09307693089
    دختری تو ساری هستش متولد 57است لیسانس حقوق مادرش دبیربوده فوت شده است یک خواهر دارد بزرگتر از خودش ازدواج کرده است دختر با پدرش وکیل دادگستری و پیر و سخت بیمار است و آرزویش ازدواج دخترش در ساری پدرش برای همین دختر منزل و بکمقدار باغ خریده دارد و دختر واقعا خانم و متین اهل دوستی با پسری نیستش اصالت خانوادگی دارد بیشتر خانواده اس تحصیلات عالیه دارند تو را خدا سپاسگزارم هرچی زودتر از تمام شما دانشگاهیان موردی معرفی کنید تا سنش بالاتر نرفته کسی وکیل یا استاد دانشگاه باسد و در ساری زندگی کند منتظر هستیم برای دیدن دختر با خاله اش هماهنگی کنید 09113544211
    من متولد ۶۱,هستم
    کارشناسی ارشد حقوق خصوصی هستم از دانشگاه شهید بهشتی
    کارمند ی شرکت دولتی هستم
    با سلام
    بهتر نیست خودتون رو هم معرفی کنید تا اعتماد سایرین جلب شه
    با سلام تو را خدا سپاسگزارم همین دختری که تو ساری گفتم موردی معرفی کنید پدرش بیمار و مادر ندارد 09028400675
    دانشجوی حقوق تهران جنوب مجرد۴۰ساله سالم وبااخلاق وقصدازدواج دارم ومعتقد ومذهبی تا حالا هم ازدواج نکردم۰۹۱۹۷۳۳۲۰۱۲ از طریق تلگرام تماس بگیرید
    مردی چهل ساله ام کارمند و تحصیلات فوق لیسانس قصد ازدواج با یک خانم اذری دارم 
    باسلام و احترام من متولد۶۴ کارشناسی ارشد حقوق کارمند رسمی قصد ازدواج دارم با یه آقای آذری ترجیحا
    سلام منم ۲۵ سالم هست دارم پزشکی میخونم واقعا چهره م خوبه و خیلی دختر شادی هستم نمیدونم چرا دخترایی که توی درس خیلی موفق ن توی دوستی و ازدواج اینقدر عقب میمونن ... واقعا میترسم از اینده ی خودم ..افسرده میشم وقتی بش فک میکنم.. متاسفانه وضعیت جوری شده که نمیشه اعتماد هم کرد
    باسلام و احترام
    من  ۳۴ ساله، تحصیلات کارشناسی ارشد و کارمند رسمی، قصد ازدواج دارم ترجیحا آقا تبریزی باشن.
    من حسین هستم متولد 61 کارشناسی ارشدEMBA  دارم در یک شرکت خصوصی در زمینه خودرو فعالیت دارم  دنبال یک خانم تحصیل کرده با شخصیت و..... هستم لطفا در صورت امکان به شماره 09381448489 پیام بدهید
    سلام دوستان 
    دختران مجرد عزیز خودم میام همتونو میگیرم...نگران نباشین همتون مال خودم هستین
    علی اقا خاهرتو دریاب نمیخادهمه بگیری
  • کوروش تنهای تنها
  • سلام من کوروش هستم 28 سالمه تهران دنباله یه دخترم فقط فقط بچه خود تهران باشه یه دختر تنهای تنهای تنها واقعا باهام بیرون بیاد همیشه دختر ازاد باشه منم به قران انقدر تنهای تنهای تنهام من پدر ندارم تک فرزندم. دنبال یه دخترم همیشه پام وایسه شرایطش مثله من باشه انقدر دلم شکستن یکی میخوام خودمو بخواد بیاد پیشم اخر هفته ها پیشم باشه یه دختر مهربون دلسوز واقعا باهام بمونه همیشه خواهش اگر دختر خود تهران هست فوری زنگ. بزنه 




    09902615112

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سلام من کوروش هستم 28 سالمه تهران دنباله یه دخترم فقط فقط بچه خود تهران باشه یه دختر تنهای تنهای تنها واقعا باهام بیرون بیاد همیشه دختر ازاد باشه منم به قران انقدر تنهای تنهای تنهام من پدر ندارم تک فرزندم. دنبال یه دخترم همیشه پام وایسه شرایطش مثله من باشه انقدر دلم شکستن یکی میخوام خودمو بخواد بیاد پیشم اخر هفته ها پیشم باشه یه دختر مهربون دلسوز واقعا باهام بمونه همیشه خواهش اگر دختر خود تهران هست فوری زنگ. بزنه 




    09902615112

     

     

     

    من دختری متولد ۶۵

    سلام. 35ساله ازتهران. لیسانس حسابداری دارم. شاغل در مدرسه. وضعیت متوسط رو به بالا. 

    سلام متولد ۶۵ فارغ التحصیل ارشد از دانشگاه صنعتی امیرکبیر فرهنگی هستم(رسمی)

     

    Zz_141414

     

    سلام متولد 1360 متخصص بالینی و کارمند رسمی رتبه یک کنکور کشور . درخواست ازدواج با همسر ترحیحا همشهری خودم یعنی تبریز. با فردی تحصیل کرده و علاقه مند علم و دلسوز،مستقل و پخته هستم . از متولی سایت متشکرم

    feribaghi@gmail.com

     

    سلام به وبلاگیای عزیز، من امیرعلی هستم، ۲۵ سالمه قیافه و تیپم خوبه، ورزشکارم، دانشجوی ارشد مهندسی (هوش مصنوعی علوم تحقیقات)، شاغلم و تنهام و قصد دوستی عاطفی با یه دختر با فرهنگ و جذاب و دارای تحصیلات رو دارم (فقط از تهران یا کرج و حومه). شمارم 09127692980. دنبال چت ناشناس و کوتاه نیستم. با تشکر

    سلام

    وقت بخیر

    لطفا دخترخانمی نجیب خوش اخلاق نمازخوان سفیدرود با چشمان سبز یا روشن با تحصیلات تکمیلی بالاتر از کارشناسی ارشد فارس زبان به ما معرفی می فرمایید

    با تقدیم احترام

    التماس دعای خیر فراوان و فرج صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف

    ومن الله التوفیق

    سلام

    وقت بخیر

    لطفا دخترخانم اصیلی با مشخصات بالا برای ازدواج به ما معرفی می فرمایید ترجیحا استاد دانشگاه باشند

    التماس دعای خیر فراوان و فرج صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف

    با تقدیم احترام

     

    سلام من فارغ التحصیل رشته حسابداریم دنبال خانمی محترم برا ازدواج لطفا اگه رنج سنی۱۹تا۲۴ هست معرفی کنید 

    اگه کسی هست که مایل به ازدواج باشه میتونه جهت آشنایی به این شماره پیام بده ۰۹۳۸۲۴۴۴۳۵۳

  • فائزه متقی
  • عرض سلام،وقتتون بخیر ،ورود به انجمنتون و کانال به چه شکلی هست؟

    سلام,  امیر، ۲۶ ساله قیافه و تیپم خوبه، ورزشکارم، فوق لیسانسم شاغلم و تنهام و قصد اشنایی هدفمند با یک دختر خانوم تحصیل کرده و نجیب رو دارم (فقط از تهران یا کرج و حومه). ایدی تلگرام:s10_jb با @ دنبال چت ناشناس و کوتاه نیستم. با تشکر 

    لطفا دوستان در شروع شماره تلفن نذارید, اول ایدی تلگرام بذارید, درصورتی که هر دو طرف هدفمند بودند و همچنین مناسب هم, شماره رد و بدل بشه. در پناه خدا 

    سلام من فارغ التحصیل هستم و در جستجوی خانمی برای ازدواج شماره 09352786871

    سلام من علی هستم فارغ  التحصیل علوم سیاسی و به دنبال خانمی برای ازدواجم 09199746984

    سلام من  فارغ  التحصیل علوم سیاسی و به دنبال خانمی برای ازدواجم 09199746984

  • دکتری علوم‌پایه متولد۶۶ آیدی من در ایتا Miss12345678908671
  • سلام. دنبال آقایی برای ازدواج دائم تحصیل کرده از خوزستان . با خارج رفتن هم مشکل ندارم آیدی پیام رسان ایتا   

    با سلام. خانمی 36 ساله هستم. دانشجوی مهندسی دانشگاه تهران و فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت دانشگاه آزاد. قصد ازدواج دارم. نامزدی( صیغه محرمیت) ناموفق داشتم. داشتم. فقط از تهران و کرج پیام بزارن... با تشکر

    09219737541

    باسلام  

     

     

    خانمی  متولد  63  تحصیل  کرده  ارشد  برنامه  ریزی  درسی  و  در حال  حاضر  شاغل  فرهنگی  هستم  دنبال  آقایی  متعهد  برای  زندگی  ....لطفا  موردی  بود  نعرفی  کنید  @TeacherzR83

    https://t.me/hamsangoziniPHD

     

     

    دوستان این کانال کاملا رایگان و خیرخواهانه هست  که در همسریابی دانشجویان دکتری و ارشدو...خیلی فعالیت میکنه و مفید هست میخواستم بهتونمعرفی کنم حتما به اینجا برید و از مدیرش بخواید ثبتنامتون کنه و بهتون فرم رو میده

    سلام و احترام

    فوق لیسانس رشته مکانیک،متولد 1361,مجرد هستم 

    لطفا مورد ازدواج دائم با شماره ام تماس بگیرد 09302590228

  • سیمین غلامی
  • سلام من دختری ساکن تهران متولد ۵۷ تحصیلات دکترا هستم و خواهای مردی همسن خودم و تحصیلکرده و بدون سابقه ازدواج هستم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی